Wyspa handlowa – jak stworzyć jej idealny projekt?
Zastanawiasz się, jak stworzyć dobry projekt wyspy handlowej? Chcesz się dowiedzieć, co należy zrobić, by przyciągała ona uwagę klientów i realnie zwiększała Twoje obroty? Jeżeli zmagasz się z tego rodzaju pytaniami, przeczytaj już teraz nasz krótki poradnik. Dzięki zawartym w nim informacjom przekonasz się, że projektowanie stoisk jest proste i z łatwością zaaranżujesz swoją zabudowę.
Wyspa handlowa – frontem do klienta
Coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie tego rodzaju stoisk. Jest to prosty, a zarazem bardzo skuteczny sposób na dotarcie do klientów i zaprezentowanie swojej oferty.
Wyspy handlowe mają też wiele innych zalet – do największych z nich należą:
niskie koszty eksploatacyjne – niewielka powierzchnia sprawia, że koszty utrzymania takiego stanowiska są mniejsze, niż w przypadku tradycyjnego sklepu,
wysoka skuteczność – ustawiając stanowisko w odpowiednim miejscu, zyskasz pewność, że przechodzący pasażem klienci bez trudu zobaczą Twoją zabudowę,
swoboda aranżacji – wyspy handlowe wykonuje się według różnych projektów, jeżeli zdecydujesz się na własne stoisko i odpowiednio przemyślisz jego układ, osiągniesz naprawdę zadowalające efekty finansowe.
O czym warto pamiętać?
Tworząc projekt wyspy handlowej, należy wziąć pod uwagę następujące aspekty:
profil Twojej firmy – jeżeli trudnisz się sprzedażą produktów, będziesz potrzebować innego stoiska, niż przedsiębiorcy oferujący usługi. Pamiętaj też, że w przypadku stanowiskagastronomicznego konieczne jest podłączenie bieżącej wody oraz przechowywanie produktów w warunkach chłodniczych,
wymogi galerii, w której masz zamiar ustawić swoją zabudowę,
odległość od innych sklepów – zwłaszcza od konkurencyjnych firm,
bezpieczeństwo – tworząc projekty wysp handlowych, zadbaj o to, by wyeksponowane produkty nie stanowiły zagrożenia dla klientów. Nie mogą się one chwiać ani spadać na przechodniów po przypadkowym potrąceniu.
Przyciągnij uwagę
Osoby odwiedzające galerie handlowe z każdej strony bombardowane są takimi bodźcami jak kolory, muzyka i światła. Dobry projekt wyspy powinien być przemyślany w taki sposób, by umożliwić Ci wybicie się na tym tle – Twoje stoisko musi wabić, zachęcać i przyciągać wzrok. Dzięki odpowiednim gadżetom przechodzący pasażem klienci zwrócą na nie uwagę, zamiast mijać obojętnie.
Możesz wykorzystać do tego celu takie elementy, jak:
rollupy,
flagi reklamowe,
ciekawa kolorystyka,
niebanalne grafiki.
Jak powinna wyglądać Twoja wyspa?
Wykorzystanie wyspy handlowej to doskonały sposób na dotarcie do klientów. Warto jednak pamiętać, że zabudowa stoiska powinna korespondować z profilem Twojej działalności. Dzięki temu łatwo zaprezentujesz swoją ofertę i zmaksymalizujesz zyski. Jak to wygląda w praktyce?
Szczegóły znajdziesz poniżej:
wyspy handlowe producentów i sprzedawców muszą przede wszystkim prezentować towar. Jeżeli zaliczasz się do którejś z tych grup, najważniejszym elementem Twojej zabudowy powinny być duże lady i wysokie, szklane gabloty. Dzięki nim łatwo wyeksponujesz szeroki asortyment produktów,
projekt wyspy przeznaczonej dla firmy oferującej usługi powinien być zupełnie inny. W tym przypadku prezentacja produktów ma jedynie charakter symboliczny – ważniejszy jest bezpośredni kontakt z klientem. Stoisko musi umożliwiać szybkie wejście w reakcję z nim: przydadzą Ci się niskie lady oraz zabudowa otwarta z każdej strony. Zauważ, że tego rodzaju stanowiska wykorzystują duże marki działające w branży bankowej, telekomunikacyjnej itp.
Twoja wymarzona wyspa
Ciekawe stanowiska dla firm, umiejscowione w odpowiednim miejscu, to doskonały sposób na dotarcie do dużej liczby klientów w krótkim czasie. Mamy nadzieję, że dzięki powyższym sugestiom łatwo zaaranżujesz własną zabudowę. Jeżeli jednak chcesz zlecić to zadanie profesjonalistom i szukasz przedsiębiorstwa, dla którego projektowanie stoisk to codzienność, skontaktuj się z nami. Jesteśmy przekonani, że stworzona zgodnie z Twoimi potrzebami i oczekiwaniami wyspa handlowa przypadnie Ci do gustu i przyczyni się do zwiększenia Twoich przychodów!
Współpraca
Współpracujemy z firmami targowymi, sieciami handlowymi, inwestorami, architektami oraz indywidualnymi klientami.
Skontaktuj się z nami i poznaj najlepszą ofertę na rynku.