Stoiska targowe, reklamowe, promocyjne, projekty, zabudowa, ekspozytory - P11 Group
  • Home
  • O nas
  • Oferta
    • Maski ochronne
    • Osłony przeciwwirusowe
    • Reklama wizualna
      • Kasetony reklamowe
      • Litery 3D
      • Szyldy reklamowe
    • Stoiska targowe
      • Stoiska wyspowe
      • Stoiska szeregowe
      • Stoiska czołowe
      • Stoiska narożne
      • Montaż stoisk
      • Projektowanie stoisk
      • Systemy wystawiennicze
      • Ścianki reklamowe
      • Wyposażenie stoisk
    • Stoiska sklepowe
      • Projekt wyspy handlowej
    • Standy, ekspozytory
    • Stolarnia
      • Meble ekspozycyjne
    • Usługi CNC, cutter, laser, oklejarka
      • Usługi CNC
      • Usługi laser
    • Studio projektowe
    • Druk UV, latex, solvent
      • Druk UV
      • Druk lateksowy
      • Druk solwentowy
  • Sieci handlowe
    • Witryny sklepowe
    • Powierzchnie handlowe
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Blog
  • Kontakt
  • SKLEP
  • Dotacje
2021-09-08_12,06-466-wyspy-handlowe-producent

Wyspa handlowa – jak stworzyć jej idealny projekt?

Zastanawiasz się, jak stworzyć dobry projekt wyspy handlowej? Chcesz się dowiedzieć, co należy zrobić, by przyciągała ona uwagę klientów i realnie zwiększała Twoje obroty? Jeżeli zmagasz się z tego rodzaju pytaniami, przeczytaj już teraz nasz krótki poradnik. Dzięki zawartym w nim informacjom przekonasz się, że projektowanie stoisk jest proste i z łatwością zaaranżujesz swoją zabudowę. 

Wyspa handlowa – frontem do klienta

Coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie tego rodzaju stoisk. Jest to prosty, a zarazem bardzo skuteczny sposób na dotarcie do klientów i zaprezentowanie swojej oferty.

Wyspy handlowe mają też wiele innych zalet – do największych z nich należą:

  • niskie koszty eksploatacyjne – niewielka powierzchnia sprawia, że koszty utrzymania takiego stanowiska są mniejsze, niż w przypadku tradycyjnego sklepu,

  • wysoka skuteczność – ustawiając stanowisko w odpowiednim miejscu, zyskasz pewność, że przechodzący pasażem klienci bez trudu zobaczą Twoją zabudowę,

  • swoboda aranżacji – wyspy handlowe wykonuje się według różnych projektów, jeżeli zdecydujesz się na własne stoisko i odpowiednio przemyślisz jego układ, osiągniesz naprawdę zadowalające efekty finansowe.

O czym warto pamiętać?

Tworząc projekt wyspy handlowej, należy wziąć pod uwagę następujące aspekty:

  • profil Twojej firmy – jeżeli trudnisz się sprzedażą produktów, będziesz potrzebować innego stoiska, niż przedsiębiorcy oferujący usługi. Pamiętaj też, że w przypadku stanowiskagastronomicznego konieczne jest podłączenie bieżącej wody oraz przechowywanie produktów w warunkach chłodniczych,

  • wymogi galerii, w której masz zamiar ustawić swoją zabudowę,

  • odległość od innych sklepów – zwłaszcza od konkurencyjnych firm,

  • bezpieczeństwo – tworząc projekty wysp handlowych, zadbaj o to, by wyeksponowane produkty nie stanowiły zagrożenia dla klientów. Nie mogą się one chwiać ani spadać na przechodniów po przypadkowym potrąceniu. 

Przyciągnij uwagę

Osoby odwiedzające galerie handlowe z każdej strony bombardowane są takimi bodźcami jak kolory, muzyka i światła. Dobry projekt wyspy powinien być przemyślany w taki sposób, by umożliwić Ci wybicie się na tym tle – Twoje stoisko musi wabić, zachęcać i przyciągać wzrok. Dzięki odpowiednim gadżetom przechodzący pasażem klienci zwrócą na nie uwagę, zamiast mijać obojętnie.

Możesz wykorzystać do tego celu takie elementy, jak:

  • rollupy,

  • flagi reklamowe,

  • ciekawa kolorystyka,

  • niebanalne grafiki.

Jak powinna wyglądać Twoja wyspa?

Wykorzystanie wyspy handlowej to doskonały sposób na dotarcie do klientów. Warto jednak pamiętać, że zabudowa stoiska powinna korespondować z profilem Twojej działalności. Dzięki temu łatwo zaprezentujesz swoją ofertę i zmaksymalizujesz zyski. Jak to wygląda w praktyce?

Szczegóły znajdziesz poniżej:

  • wyspy handlowe producentów i sprzedawców muszą przede wszystkim prezentować towar. Jeżeli zaliczasz się do którejś z tych grup, najważniejszym elementem Twojej zabudowy powinny być duże lady i wysokie, szklane gabloty. Dzięki nim łatwo wyeksponujesz szeroki asortyment produktów,

  • projekt wyspy przeznaczonej dla firmy oferującej usługi powinien być zupełnie inny. W tym przypadku prezentacja produktów ma jedynie charakter symboliczny – ważniejszy jest bezpośredni kontakt z klientem. Stoisko musi umożliwiać szybkie wejście w reakcję z nim: przydadzą Ci się niskie lady oraz zabudowa otwarta z każdej strony. Zauważ, że tego rodzaju stanowiska wykorzystują duże marki działające w branży bankowej, telekomunikacyjnej itp.

Twoja wymarzona wyspa

Ciekawe stanowiska dla firm, umiejscowione w odpowiednim miejscu, to doskonały sposób na dotarcie do dużej liczby klientów w krótkim czasie. Mamy nadzieję, że dzięki powyższym sugestiom łatwo zaaranżujesz własną zabudowę. Jeżeli jednak chcesz zlecić to zadanie profesjonalistom i szukasz przedsiębiorstwa, dla którego projektowanie stoisk to codzienność, skontaktuj się z nami. Jesteśmy przekonani, że stworzona zgodnie z Twoimi potrzebami i oczekiwaniami wyspa handlowa przypadnie Ci do gustu i przyczyni się do zwiększenia Twoich przychodów!

Zapraszamy do współpracy

Współpracujemy z agencjami reklamowymi, projektantami, architektami oraz indywidualnymi klientami.
Skontaktuj się z nami i poznaj najlepszą ofertę na rynku.

info@p11.pl
62 590 36 70
Jak przygotować stoisko targowe, by przykuwało uwagę odwiedzających? Witryna sklepowa wizytówką Twoją jest!

Related Posts

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Bez kategorii

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Bez kategorii

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

Bez kategorii

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

  • Stoiska targowe Poznań
  • Stoiska targowe Warszawa
  • Stoiska targowe Kielce
  • Stoiska targowe Kraków
  • Stoiska targowe Łódź
  • Stoiska targowe Katowice
  • Stoiska targowe Wrocław
  • Home
  • O nas
  • Oferta
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Kontakt
  • Przetargi
  • Polityka prywatności