Jak przygotować stoisko targowe, by przykuwało uwagę odwiedzających?

Chcesz się dowiedzieć, jak powinno wyglądać stoisko handlowe, które zwróci uwagę klientów i pomoże Ci zdobyć nowe kontakty? Jakie wyposażenie musi się w nim znaleźć? O czym należy pamiętać podczas tworzenia projektu zabudowy targowej? Jeżeli nurtują Cię tego rodzaju pytania, przeczytaj nasz krótki poradnik! Jesteśmy przekonani, że zawarte w nim sugestie pomogą Ci w podjęciu trafnych decyzji i przyczynią się do sukcesu finansowego!

Wyróżnij się!

Udział w targach i wydarzeniach branżowych to skuteczny sposób na pozyskanie nowych klientów oraz zdobycie kontaktów biznesowych. Należy jednak pamiętać, że konkurenci również mają tego świadomość – i prawdopodobnie także zechcą wciąć udział w tego rodzaju imprezach. Aby osiągnąć sukces, musisz wyróżnić się na tle innych i sprawić, by odwiedzający event goście, skierowali się wprost do Ciebie. Jak to zrobić?

Bardzo prosto! Wszystko, czego potrzebujesz, to dobre stoisko handlowe. Odpowiednia zabudowa targowa spowoduje, że Twoja firma zapadnie klientom w pamięć i wywrze na nich właściwe wrażenie. Dzięki temu skutecznie zaprezentujesz ofertę swojego przedsiębiorstwa, a w dłuższej perspektywie – zwiększysz przychody.

Od czego zacząć?

Stworzenie efektywnej zabudowy targowej może początkowo wydawać się trudne, zwłaszcza jeśli nie masz w tej dziedzinie dużego doświadczenia. Jako producent stoisk handlowych wiemy, że podstawą sukcesu jest dobry projekt. Zanim przystąpisz do budowy stanowiska, musisz zadbać o to, by wyznaczyć w nim kilka stref o różnym przeznaczeniu. Dzięki temu odwiedzający Cię klienci będą czuć się pewnie i komfortowo, a Ty gładko przejdziesz od pierwszego kontaktu do prezentacji swojej oferty. Oto elementy, jakie powinna zawierać efektywna zabudowa targowa:

  • niewielka część gastronomiczna (np. barek kawowy) – jej zadaniem jest przyciągnięcie gości i zatrzymanie ich na dłużej,

  • osobna przestrzeń do rozmów,

  • strefa nowości – tam możesz w atrakcyjny sposób zaprezentować swoje towary i usługi. Zadbaj o to, by ta część zabudowy była przyjazna, otwarta i łatwo dostępna,

  • strefa informacji, w której umieścisz swoje materiały reklamowe, foldery itp.

Pamiętaj o reklamie!

Jako fachowcy zajmujący się na co dzień projektowaniem stoisk targowych wiemy, jak ważne jest pierwsze wrażenie oraz przyciągnięcie uwagi klientów. Postaraj się, by wchodzący na halę wystawienniczą goście, od razu zauważyli Twoją zabudowę i skierowali się w jej stronę. Jak tego dokonać?

Pamiętaj, że większość osób to wzrokowcy – aby zdobyć ich uwagę, będziesz potrzebować odpowiedniej identyfikacji wizualnej. Niezależnie od tego, czy dysponujesz okazałym stoiskiem handlowym, czy jedynie skromną ścianką targową, zadbaj o to, by nie zabrakło tam takich elementów, jak:

  • widoczne z daleka logo Twojej firmy,

  • oryginalna, przyciągająca uwagę reklama oraz ciekawe gadżety z Twoim logo,

  • proste, chwytliwe hasło reklamowe – możesz posłużyć się żartem lub wykorzystać memy internetowe – ważne, by goście zwrócili na Ciebie uwagę.

Jakość ma znaczenie

Nie zapominaj, że zabudowa stoiska handlowego stanowi wizytówkę firmy. Postaraj się więc zrobić na klientach jak najlepsze wrażenie – tak, by zaprezentować się jako rzetelny kontrahent, na którego doświadczeniu i profesjonalizmie można polegać. Pomogą Ci w tym następujące elementy:

  • odpowiednie wyposażenie stoiska targowego – może to być ciekawe oświetlenie, nietypowa kolorystyka, oryginalne dodatki, żywe rośliny… cokolwiek, co wyróżni Cię z tłumu,

  • dobrej jakości materiały – mimo iż cena zabudowy wykonanej z drewna, metalu czy szkła jest nieco wyższa, niż tej z taniego plastiku, pamiętaj, że udział w targach to inwestycja – im lepsze wrażenie zrobisz na klientach, tym większą masz później szansę na realne zyski. 

Gotowy na udział w targach?

Stworzenie efektywnej zabudowy targowej wcale nie jest skomplikowane. Mamy nadzieję, że dzięki naszym poradom łatwo uporasz się z tym zadaniem. Jeżeli jednak wolisz, by ktoś inny przygotował dla Ciebie projekt stoiska, dopracował wszelkie szczegóły i stworzył stanowisko, jakiego z pewnością nie będzie mieć konkurencja, skontaktuj się z nami . Z chęcią przyczynimy się do sukcesu Twojej firmy!

Współpraca

Współpracujemy z firmami targowymi, sieciami handlowymi, inwestorami, architektami oraz indywidualnymi klientami.
Skontaktuj się z nami i poznaj najlepszą ofertę na rynku.