Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie
Jednym z ciekawych sposobów prezentacji oferty, osoby lub firmy są ścianki wystawiennicze. Jeśli zastanawiasz się, jakie występują rodzaje takich konstrukcji, nasz artykuł jest dla Ciebie! Znajdziesz w nim najważniejsze informacje dotyczące odmian oraz możliwości wykorzystania tego typu paneli reklamowych. Zapraszamy do lektury!
Ścianki targowe – co warto o nich wiedzieć?
Przede wszystkim należy mieć na uwadze fakt, że stanowią doskonałe narzędzie promocji. Pamiętaj, że zdecydowana większość osób to wzrokowcy, dlatego prosty, rzucający się w oczy przekaz działa na nie skuteczniej niż inne zabiegi reklamowe.
Ścianki targowe mogą być wykorzystywane do prezentacji firm, organizacji, klubów sportowych, ale też produktów czy usług. Bardzo często korzystają z nich również politycy i celebryci. Tego rodzaju panele przydają się podczas różnych wydarzeń, jak:
- imprezy branżowe,
- targi,
- eventy,
- konferencje prasowe,
- prelekcje itp.
Ścianki reklamowe są bardzo wszechstronnym narzędziem promocji, a możliwość wykorzystania ich w różnych sytuacjach sprawia, że stanowią trafioną inwestycję, która wielokrotnie zaprocentuje w przyszłości. Warto też zwrócić uwagę na jeszcze jeden istotny aspekt – w odróżnieniu od ulotek, folderów, czy innych narzędzi reklamowych, tego rodzaju panele oddziałują na odwiedzających wydarzenie gości przez cały czas. Ścianki targowe stanowią świetne tło dla stoiska i są doskonale widoczne, a jednocześnie na tyle dyskretne, że ich obecność wydaje się naturalna.
Co umieścić na ściance?
Treść umieszczona na panelu zależy od Twoich preferencji oraz od tego, co chcesz przekazać odwiedzającym event gościom. Ścianki wystawiennicze mogą eksponować:
- logo,
- hasło reklamowe,
- ciekawą grafikę,
- konkretny produkt lub usługę.
Są więc czymś więcej, niż tylko reklamą, ponieważ pełnią zarazem funkcje informacyjne oraz dekoracyjne. Z tego powodu bywają wykorzystywane nie tylko na wydarzeniach masowych, ale również poza nimi. Wiele firm czy instytucji umieszcza ścianki targowe w swoich siedzibach. Jest to sposób na szybką zmianę wystroju, związaną z nowym sezonem, produktem albo usługą. Ciekawa aranżacja przyciąga wzrok klientów i kontrahentów oraz sprawia, że wnętrze zyskuje nowoczesny wygląd.
Rodzaje ścianek reklamowych
Należy pamiętać, że ścianki wystawiennicze dostępne są w kilku odmianach, a każda z nich oferuje nieco inne możliwości. Dlatego, aby ułatwić Ci dokonanie udanego zakupu, przygotowaliśmy krótką charakterystykę poszczególnych typów paneli.
Ścianki tekstylne
Do ich największych zalet należą:
- mobilność,
- lekkość,
- możliwość samodzielnego montażu i demontażu.
Stanowią idealną propozycję dla wszystkich, którzy lubią brać udział w różnego rodzaju targach oraz eventach i potrzebują skutecznego, a jednocześnie uniwersalnego narzędzia reklamowego do wielokrotnego wykorzystania.
Ścianki modułowe
Są to systemy złożone z kilku elementów pozwalające na tworzenie zestawów w różnych konfiguracjach. Dzięki temu można łatwo modelować wygląd stoiska wystawienniczego. Umożliwia to wydzielenie przyjaznej klientom, kameralnej przestrzeni w hali targowej, co zachęca do odwiedzin i ułatwia prezentację firmy. Ze względu na sposób montażu tego rodzaju ścianki wystawiennicze można podzielić na trzy typy:
- teleskopowe,
- pop-up,
- hop-up.
Inne rodzaje ścianek wystawienniczych
Poza opisanymi powyżej typami ścianki targowe mogą występować w rozmaitych odmianach – na przykład:
- proste albo wygięte w łuk – ten drugi rodzaj często bywa wykorzystywany jako tło do zdjęć,
- jedno- lub dwustronne – umieszczenie grafiki po obu stronach panelu zwiększa jego możliwości reklamowe,
- podświetlane od wewnątrz lub nie – diody LED mogą stanowić dodatkowe wyposażenie modeli tekstylnych.
Ścianka reklamowa dla Ciebie!
Panel targowy to skuteczne i nowoczesne narzędzie promocji, oczywiście pod warunkiem, że jest wykonany starannie i „szyty na miarę”. Jeśli pragniesz zainwestować w ściankę wystawienniczą, która będzie pracować na sukces Twojej firmy, sprawdź naszą ofertę. Chętnie pomożemy Ci w doborze najlepszego modelu i zaprojektowaniu jego treści.
Współpraca
Współpracujemy z firmami targowymi, sieciami handlowymi, inwestorami, architektami oraz indywidualnymi klientami.
Skontaktuj się z nami i poznaj najlepszą ofertę na rynku.