Stoiska targowe, reklamowe, promocyjne, projekty, zabudowa, ekspozytory - P11 Group
  • Home
  • O nas
  • Oferta
    • Maski ochronne
    • Osłony przeciwwirusowe
    • Reklama wizualna
      • Kasetony reklamowe
      • Litery 3D
      • Szyldy reklamowe
    • Stoiska targowe
      • Stoiska wyspowe
      • Stoiska szeregowe
      • Stoiska czołowe
      • Stoiska narożne
      • Montaż stoisk
      • Projektowanie stoisk
      • Systemy wystawiennicze
      • Ścianki reklamowe
      • Wyposażenie stoisk
    • Stoiska sklepowe
      • Projekt wyspy handlowej
    • Standy, ekspozytory
    • Stolarnia
      • Meble ekspozycyjne
    • Usługi CNC, cutter, laser, oklejarka
      • Usługi CNC
      • Usługi laser
    • Studio projektowe
    • Druk UV, latex, solvent
      • Druk UV
      • Druk lateksowy
      • Druk solwentowy
  • Sieci handlowe
    • Witryny sklepowe
    • Powierzchnie handlowe
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Blog
  • Kontakt
  • SKLEP
  • Dotacje
jak uatrakcyjnić stoisko handlowe

Jak uatrakcyjnić stoisko targowe?

Targi branżowe są jednym z najważniejszych wydarzeń dla właścicieli firm. To wielka szansa na wypromowanie marki oraz zbudowanie bazy potencjalnych klientów i inwestorów. Dzięki spotkaniom biznesowym oraz starannie opracowanej strategii marketingowej można zwiększyć rozpoznawalność produktów lub usług. W jaki sposób uatrakcyjnić stoisko handlowe tak, aby przyciągało wzrok i zachęcało do odwiedzin? Podpowiadamy – sprawdź!

Co przyciąga potencjalnych klientów?

Aby stoisko prezentowało się estetycznie i elegancko musi być przede wszystkim zorganizowane w sposób przemyślany. Dobrze jest, gdy jego kolorystyka nawiązuje do barw logotypu marki i jej produktów. Ścianki reklamowe powinny przyciągać wzrok, ale nie być zbyt nachalne i przeładowane treścią. Wiele zależy od ich powierzchni, jednak dobrze jest ograniczyć liczbę roll-upów i banerów. Ich przesyt działa na niekorzyść. Ważne jest, aby rozstawienie ścianek, mebli, stojaków na ulotki i innych akcesoriów nie zakłócało swobodnej komunikacji i było komfortowe dla odwiedzającego.

Kluczem do sukcesu jest także odpowiednie przeszkolenie pracownika, którego wysyła się na targi. Nic nie sprawia lepszego wrażenia niż merytoryczne i treściwe przedstawienie oferty, a także płynne odpowiadanie na każde zadanie przez klienta pytanie.

O czym jeszcze należy pamiętać?

Istnieje kilka marketingowych trików, które zwiększają prawdopodobieństwo tego, że klient lub inwestor zatrzyma się na dłużej właśnie przy Twoim stoisku. Należą do nich:

Kawa

Badania naukowe wykazały, że zapach kawy jest jednym z tych czynników, które przyciąga jak magnes. Kojarzy się przede wszystkim z energią i daje wrażenie tego, że marka rozwija się w sposób dynamiczny. Jeśli obok ekspresu umieści się szklaną misę z miniaturowymi czekoladkami lub innymi łakociami, to prawdopodobieństwo zatrzymania się zwiedzającego wrasta aż o 40%.

Nowoczesne technologie

Coraz więcej firm decyduje się na umieszczenie na swoim stoisku handlowym telewizora lub ekranu, na którym wyświetlane są filmy reklamujące usługi lub produkty. Pokazuje to, że przedsiębiorstwo idzie z duchem czasu i nie boi się nowoczesnych rozwiązań. Jeśli stabilność ścianek reklamowych na to pozwala, można wbudować w nie ekran. Doskonale sprawdzają się również interaktywne gry, które treścią nawiązują do działalności firmy. To zdecydowany hit wszystkich konferencji i targów.

Gadżety reklamowe

To jeden z tych czynników, które według zwiedzających uznawane są za najbardziej atrakcyjne. Dobrze sprawdzają się klasyczne długopisy i notesy z logotypem firmy. Każdy bowiem korzysta z nich na co dzień. Coraz częściej jednak działy promocji inwestują w oryginalne gadżety, które w sposób podświadomy działają na klienta. Dobrym przykładem są zaślepki do kamer internetowych. Wykorzystują je praktycznie wszyscy i kojarzą się one z bezpieczeństwem, dlatego są chętnie przyjmowane przez odwiedzających. Ich ogromnym plusem jest to, że użytkownik laptopa czy tabletu patrzy na logotyp marki za każdym razem, kiedy korzysta ze swojego sprzętu, a zatem praktycznie codziennie.

Pomyśl o podziale

Jeśli rozmiary stoiska handlowego są odpowiednio duże, dobrze jest podzielić je na kilka stref. Klasycznym przykładem jest obecność trzech działów. Pierwszy z nich powinien być przeznaczony na kontakty B2B, negocjacje i zawieranie umów, dlatego najlepiej jest zaplanować go minimalistycznie – biurka i wygodne krzesła. Drugą może być strefa rozrywki i reklamy, w której zwiedzający ma okazję nie tylko do otrzymania firmowych gadżetów, ale także obejrzenia kampanii reklamowych czy zagrania w interaktywne gry związane z profilem działalności. Trzeci dział najczęściej związany jest z odpoczynkiem. Można w nim napić się aromatycznej kawy, posłuchać relaksującej muzyki czy skosztować czegoś słodkiego.

Posumowanie

Jak widzisz, jest wiele sposobów na to, aby uatrakcyjnić przestrzeń reklamową. Pamiętaj o tych wskazówkach, kiedy będziesz projektował swoje własne stanowisko targowe. Jeśli nie masz doświadczenia w planowaniu i organizacji takich stoisk, powierz to ekspertom. Chętnie pomożemy Ci w przygotowaniach do branżowych targów!

Zapraszamy do współpracy

Współpracujemy z agencjami reklamowymi, projektantami, architektami oraz indywidualnymi klientami.
Skontaktuj się z nami i poznaj najlepszą ofertę na rynku.

info@p11.pl
62 590 36 70
Dobry projekt stoiska sposobem na duży zarobek Nowa drukarka Canon – Colorado 1650 UVgel z elastycznymi atramentami i funkcją matowego lub błyszczącego wykończenia

Related Posts

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Bez kategorii

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Bez kategorii

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

Bez kategorii

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

  • Stoiska targowe Poznań
  • Stoiska targowe Warszawa
  • Stoiska targowe Kielce
  • Stoiska targowe Kraków
  • Stoiska targowe Łódź
  • Stoiska targowe Katowice
  • Stoiska targowe Wrocław
  • Home
  • O nas
  • Oferta
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Kontakt
  • Przetargi
  • Polityka prywatności