Stoisko wystawowe w 2022 roku – jak powinno wyglądać?

Biorąc udział w targach, z pewnością chcesz aby Twoje stoisko wystawiennicze wyróżniało się z tłumu, było nowoczesne i przyciągało wzrok, zachęcając gości do podejścia bliżej i nawiązania kontaktu. Ma to szczególne znaczenie zwłaszcza wtedy, gdy konkurencja jest spora – wygrać może jedynie kreatywność i wdrożenie niesztampowych rozwiązań. Sprawdź, jak powinno wyglądać idealne stanowisko targowe i jakie elementy muszą się na nim znaleźć!

Nowoczesne stoisko targowe… czyli jakie?

Z pewnością niepowtarzalne i ciekawe, przyciągające uwagę i intrygujące – aby osoba, która na nie patrzy, miała ochotę podejść bliżej. Jak uzyskać taki efekt? Warto wykorzystać innowacyjne technologie, aplikacje multimedialne, projektory oraz działać na wiele zmysłów. Estetyka stoiska wystawienniczego odbierana wzrokiem to nie wszystko! Prawdziwie spektakularny efekt uzyskasz, dodając do niej dźwięki i… zapach – zwłaszcza jeśli Twoja oferta dotyczy branży spożywczej, kosmetycznej czy innej, w której aromaty grają główną rolę. W tym wszystkim jednak należy unikać przesytu i chaosu. Całość musi ze sobą perfekcyjnie współgrać i być utrzymana w dobrym guście – nadmiar wywoła rezultat odwrotny od zamierzonego: zamiast zainteresowania, u klientów pojawi się rozdrażnienie i chęć ucieczki.

Pamiętaj też, że stoisko wystawowe powinno być spójne z koncepcją wizualną Twojej marki. Nie oznacza to wyłącznie tego, że logo czy nazwa firmy muszą zostać umieszczone w widocznym miejscu – też, jednak równie ważne jest zastosowanie charakterystycznych kolorów czy motywów, które pojawiają się na innych elementach promocyjnych czy w działaniach marketingowych. Dzięki temu zostaniesz szybko rozpoznany i zapadniesz w pamięć potencjalnych klientów. Twoje przedsiębiorstwo zacznie się kojarzyć jako znajome, a co za tym idzie – godne zaufania.

O jakich elementach nie można zapomnieć, projektując nowoczesne stoisko wystawowe?

Jest ich kilka, a poniższa lista ułatwi Ci zorganizowanie idealnego stanowiska targowego:

  • oświetlenie – musi mieć ono odpowiednie natężenie aby podchodzący do stoiska klienci mieli szansę zapoznać się z Twoimi produktami. Równie ważne jest podświetlenie prezentowanych wyrobów i zastosowanie kolorowych świateł przyciągających uwagę,
  • przestrzeń do kontaktu z gośćmi – osoby biorące udział w targach odwiedzają kolejne ekspozycje i więcej czasu spędzają tam, gdzie mogą komfortowo się rozsiąść. Dlatego warto zadbać o miłe przyjęcie każdego klienta – przyda się nie tylko lada lecz także wygodne miejsce do siedzenia i stolik. Ciekawym rozwiązaniem jest zaproponowanie małego poczęstunku w postaci reklamowych słodyczy,
  • atrakcyjne zaprezentowanie oferty – pomogą Ci w tym szerokie, przeszklone lady, na których z łatwością rozłożysz ulotki, broszury informacyjne czy produkty przeznaczone do prezentacji. Oprócz tego warto zainwestować w multimedialne ekrany, a nawet okulary VR – w wielu branżach są one wdrażane w działania marketingowe, ponieważ pomagają przybliżyć odbiorcy ofertę i przekonać do skorzystania z niej.

Stoisko wystawowe – profesjonalizm przede wszystkim

Należy podkreślić, że nowoczesne stoiska targowe muszą być projektowane zgodnie z indywidualną charakterystyką firmy, która będzie na nich prezentowana. Spójność, konsekwencja stylistyczna i zgodność z koncepcją wizualną, a także dostosowanie estetyki do grupy odbiorców, do jakich kierowana jest oferta – to wraz z wymienionymi powyżej elementami stanowi krok do sukcesu w tworzeniu idealnej ekspozycji wystawienniczej na targi.

Projekt stoiska targowego zleć profesjonalistom!

Jeśli chcesz, aby Twoje stoisko wystawowe było dopracowane do perfekcji i spełniło swoją funkcję doskonale, zleć jego projekt i wykonanie specjalistom. Takie usługi świadczy firma P11 Group. Bazując na doświadczeniu i czerpiąc inspirację z nowoczesnych rozwiązań, tworzy modernistyczne stanowiska, w których każdy element jest przemyślany. Sprawdź dotychczasowe realizacje i zyskaj ekspozycję zachwycającą najbardziej wymagających klientów.

Zapraszamy do współpracy

Współpracujemy z agencjami reklamowymi, projektantami, architektami oraz indywidualnymi klientami.
Skontaktuj się z nami i poznaj najlepszą ofertę na rynku.