Stoiska targowe, reklamowe, promocyjne, projekty, zabudowa, ekspozytory - P11 Group
  • Home
  • O nas
  • Oferta
    • Maski ochronne
    • Osłony przeciwwirusowe
    • Reklama wizualna
      • Kasetony reklamowe
      • Litery 3D
      • Szyldy reklamowe
    • Stoiska targowe
      • Stoiska wyspowe
      • Stoiska szeregowe
      • Stoiska czołowe
      • Stoiska narożne
      • Montaż stoisk
      • Projektowanie stoisk
      • Systemy wystawiennicze
      • Ścianki reklamowe
      • Wyposażenie stoisk
    • Stoiska sklepowe
      • Projekt wyspy handlowej
    • Standy, ekspozytory
    • Stolarnia
      • Meble ekspozycyjne
    • Usługi CNC, cutter, laser, oklejarka
      • Usługi CNC
      • Usługi laser
    • Studio projektowe
    • Druk UV, latex, solvent
      • Druk UV
      • Druk lateksowy
      • Druk solwentowy
  • Sieci handlowe
    • Witryny sklepowe
    • Powierzchnie handlowe
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Blog
  • Kontakt
  • SKLEP
  • Dotacje
Stoiska wystawowe

Jakie korzyści niesie wykorzystanie ekspozytorów reklamowych?

Jednymi z praktyczniejszych i zarazem nowocześniejszych nośników pozwalających na skuteczne promowanie produktów są stojaki reklamowe znane jako ekspozytory. Jeśli zastanawiasz się nad ich wykorzystaniem np. w siedzibie swojej firmy, zachęcamy Cię do zapoznania się z poniższym wpisem.

Z czego są tworzone i czym się wyróżniają ekspozytory reklamowe?

Przyciągające uwagę klientów stojaki reklamowe najczęściej są wykonywane z poliwęglanu. Konstrukcja ekspozytorów jest natomiast stalowa lub aluminiowa. Dzięki zastosowaniu odpornych materiałów są lekkie i wytrzymałe, znakomicie spełniając swoją funkcję zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz pomieszczeń. Stojaki nie mają z góry narzuconego wyglądu oraz rozmiaru, dlatego samodzielnie można dostosować ich formę do własnych potrzeb. Dzięki nim potencjalni klienci łatwiej dostrzegą oferowane przez Ciebie towary. Nowoczesne ekspozytory poza grafikami mogą też mieć miejsce na próbki produktów.

Stoisko reklamowe
Stojaki reklamowe
Stoisko wystawiennicze

Dlaczego warto zainwestować w stojaki reklamowe?

Przede wszystkim dlatego, że są bardzo uniwersalne. Możesz je umieścić w wielu miejscach, mając pewność, że przyciągną uwagę odbiorców. Dzięki nowoczesnej stylistyce z łatwością wkomponujesz je w wystrój każdej przestrzeni. Pozostałe korzyści, jakie możesz osiągnąć, wykorzystując ekspozytory reklamowe to:

  • dotarcie do szerokiego grona klientów,
  • budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa,
  • uzyskanie wsparcia marketingowego zarówno podczas codziennej sprzedaży, jak i w tracie ważnych wydarzeń branżowych takich jak targi, konferencje,
  • gwarancja opłacalnej inwestycji w działania promocyjne.

Podsumowanie

Dobrze przemyślany stojak reklamowy przykuje wzrok i wzbudzi zaciekawienie. To doskonały pomysł zarówno na ekspozycję ulotek, jak i artykułów oferowanych przez przedsiębiorstwo. Jeśli chcesz mieć pewność, że zyskasz produkty wykonane z najwyższej jakości materiałów i dostosowane do własnych potrzeb, zachęcamy do zapoznania się ofertą przygotowaną przez P11 Group.

Zapraszamy do współpracy

Współpracujemy z agencjami reklamowymi, projektantami, architektami oraz indywidualnymi klientami.
Skontaktuj się z nami i poznaj najlepszą ofertę na rynku.

info@p11.pl
62 590 36 70
Co wybrać – druk UV czy solwentowy? Litery przestrzenne – dlaczego to tak popularny typ reklamy wizualnej?

Related Posts

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Bez kategorii

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Bez kategorii

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

Bez kategorii

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

  • Stoiska targowe Poznań
  • Stoiska targowe Warszawa
  • Stoiska targowe Kielce
  • Stoiska targowe Kraków
  • Stoiska targowe Łódź
  • Stoiska targowe Katowice
  • Stoiska targowe Wrocław
  • Home
  • O nas
  • Oferta
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Kontakt
  • Przetargi
  • Polityka prywatności