Stoiska targowe, reklamowe, promocyjne, projekty, zabudowa, ekspozytory - P11 Group
  • Home
  • O nas
  • Oferta
    • Maski ochronne
    • Osłony przeciwwirusowe
    • Reklama wizualna
      • Kasetony reklamowe
      • Litery 3D
      • Szyldy reklamowe
    • Stoiska targowe
      • Stoiska wyspowe
      • Stoiska szeregowe
      • Stoiska czołowe
      • Stoiska narożne
      • Montaż stoisk
      • Projektowanie stoisk
      • Systemy wystawiennicze
      • Ścianki reklamowe
      • Wyposażenie stoisk
    • Stoiska sklepowe
      • Projekt wyspy handlowej
    • Standy, ekspozytory
    • Stolarnia
      • Meble ekspozycyjne
    • Usługi CNC, cutter, laser, oklejarka
      • Usługi CNC
      • Usługi laser
    • Studio projektowe
    • Druk UV, latex, solvent
      • Druk UV
      • Druk lateksowy
      • Druk solwentowy
  • Sieci handlowe
    • Witryny sklepowe
    • Powierzchnie handlowe
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Blog
  • Kontakt
  • SKLEP
  • Dotacje
265A0114

Jak sprzedawać na stoisku wystawienniczym lub targowym?

Dostęp do Internetu i permanentny brak czasu spowodowały, że sieć stała się mimowolnym monopolem sprzedaży artykułów wszelakich — tu dosłownie znajdziesz i kupisz wszystko. W ostatnich latach łatwo spotkać ludzi, którzy twierdzą, że targi handlowe to już przeżytek i strata czasu zarówno dla wystawcy, jak i odwiedzających. Czy to rzeczywiście prawda? Absolutnie nie! Gdyby tak faktycznie było, spotkania we Frankfurcie nie cieszyłyby się tak ogromnym zainteresowaniem, a 60 tysięcy firm nie poświęcałoby rokrocznie kilku miesięcy na przygotowanie wyjątkowego stanowiska. Stoiska targowe to wciąż jeden z najistotniejszych sposobów prezentowania marki. Podpowiemy Ci, jak skutecznie promować i sprzedawać na tego typu imprezach wystawienniczych. Sprawdź!

Rozpocznij promocję wcześniej

Międzynarodowe Targi Poznańskie, które odwiedza blisko 600 tysięcy gości, to jeden z największych organizatorów takich imprez w naszym kraju. Mylisz się, jeśli myślisz, że targi to tylko kilkudniowe wydarzenie ujęte w branżowym kalendarzu. Udział w takim evencie to tygodnie, jeśli nie miesiące ciężkiej pracy, aktywności i zaplanowanej promocji Twojej firmy. Komunikuj się z Twoimi Klientami za pomocą dostępnych kanałów social media, nagłaśniaj obecność Twojej marki na spotkaniach handlowych, nawiązuj do wydarzenia, może nawet przygotuj i przedstaw przed nim specjalną promocję dla tych, którzy odwiedzą Twoje stanowisko. Uwierz, to zaprocentuje. Jeśli chcesz wystawić swoją ofertę — daj czas potencjalnemu odbiorcy zapoznać się z Twoją marką bliżej i utkwić mu w pamięci — a sam będzie szukał Twojego stoiska targowego.

Zostań zauważony przez organizatorów i dziennikarzy branżowych

Pierwsza zasada skutecznej sprzedaży głosi, że najważniejsza jest reklama. Prezentowana przez Ciebie oferta może być dobra i konkurencyjna pod względem ceny, jednakże bez odpowiedniej oprawy stoiska targowego i nieszablonowego montażu pozostanie raczej niezauważona. Postaw na kreatywność i niebanalną formę, wykorzystaj nowe technologie, nie bój się zaryzykować. Znajdź sposób, by spośród kilkuset wystawców, to właśnie Ciebie zapamiętali odwiedzający goście i zawodowi dziennikarze — to oni będą o Tobie wspominać w branżowych czasopismach, oni też jako pierwsi mogą skorzystać z Twojej oferty. Czasem do zainteresowania kupującego wystarczy unikatowo zaprojektowane stoisko, które przyciągnie wzrok, a niekiedy nieszablonowa oprawa ścianki reklamowej czy hostessa rozdająca próbki Twoich produktów — pomyśl, czym warto zaskoczyć organizatorów i gości.

Wejdź w interakcje z odwiedzającymi

Najgorsze co możesz zrobić, gdy wystawiasz swoje produkty na targach to budowanie dystansu w obawie przed utratą profesjonalizmu. Nic bardziej mylnego! Nie bój się ludzi — złapanie kontaktu z odwiedzającymi przez Twoją ściankę reklamową to połowa sukcesu dobrej sprzedaży. Musisz pamiętać, że to Ty jesteś ambasadorem marki lub najlepszym reprezentantem firmy — wejdź w interakcję, pytaj o potrzeby, reaguj i słuchaj. Przedstaw zalety swojej oferty, zaproponuj niezobowiązujące spotkanie czy kontakt po evencie i pozostaw swoją wizytówkę. Często Klienci kupują produkt dlatego, że dobrze kojarzy im się z osobą, która go im  zareklamowała  — w biznesie, jak w życiu — tutaj również liczy się pierwsze wrażenie.

Pozwól przetestować odwiedzającym swój produkt

Wszyscy lubimy doświadczać i mieć możliwość testowania przed zakupem. Udział Twojej firmy w targach to świetna okazja, by pokazać zainteresowanym, jak rewelacyjna jest Twoja oferta. To dobry moment, by przekonać do swojej marki tych nieprzekonanych — oni często muszą dotknąć, zanim kupią. Warto, żebyś już na etapie projektowania stoiska przewidział odpowiednie miejsce, które pozwoli na swobodne testy Twoich produktów — w zależności od asortymentu może to być osobny stolik, albo po prostu wygodny fotel. Dobrze jest zadbać o montaż stoiska targowego w taki sposób, aby znalazła się powierzchnia zarówno do komfortowej prezentacji oferty czy usług, jak i przestrzeń na samodzielne przetestowanie produktu przez odwiedzających gości. Daj im szansę przekonać się, że Twoje towary warte są kupna.

Pamiętaj o CTA – nawiązuj do działania

Targi to dobra okazja, by wejść w interakcję z potencjalnym Klientem. Gdy nawiążesz z nim kontakt i poznasz już jego potrzeby, spróbuj go zmotywować do działania — nakłoń, żeby przetestował produkt, a potem zapytaj o jego wrażenia. A może dasz radę namówić go do wejścia na Twoją stronę www i zakupu towarów na próbę? Każde podjęte przez odwiedzającego stoisko gościa działanie to szansa na pozyskanie nowego klienta. Nie bądź nachalny, ale w subtelny sposób przejmij kontrolę nad rozmową — proponuj, rzucaj wyzwanie, motywuj, nakłaniaj do testowania i kupna. Jeśli trzeba — oferuj swoją pomoc, a wysiłek włożony w pozyskanie kontaktu zapewne szybko Ci się zwróci.

Targi handlowe to doskonała okazja, żebyś zaprezentował swoją ofertę bardzo szerokiemu gronu odbiorców. To również wydarzenie, które będzie kosztowało Cię sporo wysiłku i energii — nie tylko w dniu eventu, ale i na kilka tygodni przed nim. Warto zatem, żebyś dobrze się do niego przygotował — zarówno pod względem oferty, jak i samego stoiska reklamowego. Dobra strategia i świetna realizacja z całą pewnością szybko zaczną procentować.

Zapraszamy do współpracy

Współpracujemy z agencjami reklamowymi, projektantami, architektami oraz indywidualnymi klientami.
Skontaktuj się z nami i poznaj najlepszą ofertę na rynku.

info@p11.pl
62 590 36 70
Dobry projekt ekspozycji sklepowej podstawą sprzedaży Dobry projekt stoiska sposobem na duży zarobek

Related Posts

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Bez kategorii

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Bez kategorii

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

Bez kategorii

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

  • Stoiska targowe Poznań
  • Stoiska targowe Warszawa
  • Stoiska targowe Kielce
  • Stoiska targowe Kraków
  • Stoiska targowe Łódź
  • Stoiska targowe Katowice
  • Stoiska targowe Wrocław
  • Home
  • O nas
  • Oferta
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Kontakt
  • Przetargi
  • Polityka prywatności