Stoiska targowe, reklamowe, promocyjne, projekty, zabudowa, ekspozytory - P11 Group
  • Home
  • O nas
  • Oferta
    • Maski ochronne
    • Osłony przeciwwirusowe
    • Reklama wizualna
      • Kasetony reklamowe
      • Litery 3D
      • Szyldy reklamowe
    • Stoiska targowe
      • Stoiska wyspowe
      • Stoiska szeregowe
      • Stoiska czołowe
      • Stoiska narożne
      • Montaż stoisk
      • Projektowanie stoisk
      • Systemy wystawiennicze
      • Ścianki reklamowe
      • Wyposażenie stoisk
    • Stoiska sklepowe
      • Projekt wyspy handlowej
    • Standy, ekspozytory
    • Stolarnia
      • Meble ekspozycyjne
    • Usługi CNC, cutter, laser, oklejarka
      • Usługi CNC
      • Usługi laser
    • Studio projektowe
    • Druk UV, latex, solvent
      • Druk UV
      • Druk lateksowy
      • Druk solwentowy
  • Sieci handlowe
    • Witryny sklepowe
    • Powierzchnie handlowe
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Blog
  • Kontakt
  • SKLEP
  • Dotacje
ekspozytor reklamowy

Ekspozytory reklamowe i ich potencjał

Chcesz wiedzieć, ile korzyści przyniosą Twojej firmie standy reklamowe? Dlaczego warto w nie zainwestować? Czy są one lepszym rozwiązaniem niż kosztowne kampanie marketingowe? Jeżeli pragniesz poznać odpowiedzi na te pytania, zapraszamy do lektury naszego krótkiego poradnika. Dzięki zawartym w nim informacjom odkryjesz potencjał, jaki kryją w sobie ekspozytory, a co najważniejsze – zwiększysz swoje przychody!

Stojaki reklamowe – co warto o nich wiedzieć?

Mówi się, że dobry produkt obroni się sam. Do pewnego stopnia jest to prawdą. Jednak aby miał szansę przystąpić do obrony, klienci muszą najpierw dowiedzieć się o jego istnieniu. Pośród natłoku różnych bodźców i alternatywnych ofert nie zawsze jest to możliwe. Dlatego stojaki reklamowe są tak ważne. Stanowią proste, skuteczne narzędzie do przyciągania uwagi kupujących. Dzięki temu towar ma szansę “wpaść w oko”, a jego sprzedawca zyskuje pewność, że klienci nie przejdą obok stoiska obojętnie. 

Siła prostoty

Wielkie korporacje często przeznaczają ogromne kwoty na kampanie marketingowe. Pośród różnorodnych metod dotarcia do świadomości odbiorców warto jednak wykorzystać również te najprostsze, takie jak ekspozytor reklamowy. Ma on szereg zalet – a do najważniejszych z nich należą:

  • możliwość działania “lokalnie” – co z tego, że odbiorcy Twoich towarów lub usług usłyszą o Tobie, skoro mieszkają na drugim końcu kraju? Stojaki, na których prezentujesz swoją ofertę, pracują dla Ciebie dokładnie tam, gdzie potrzeba: w zasięgu kupujących,
  • oszczędność pieniędzy – standy reklamowe są znacznie tańsze, niż przeprowadzanie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych, a jednocześnie bardzo skuteczne,
  • trwałość – weź pod uwagę fakt, że raz zakupiony ekspozytor będzie Ci służył przez kilka sezonów, przyciągając uwagę kupujących i zwiększając Twoje zyski. 

“Sroka” na zakupach

Ten czarno-biały ptak słynie z zamiłowania do wszystkiego, co błyszczy i przyciąga wzrok. Ciekawostką jest, że człowiek na zakupach zachowuje się podobnie: nawet jeśli niedaleko niego znajduje się dobry produkt w bardzo korzystnej cenie, kupujący najpierw zwróci uwagę na coś, co się wyróżnia, co pozostaje w zasięgu jego wzroku i skłania do zatrzymania się oraz poświęcenia chwili uwagi. Wcale nie musi to być najlepsza oferta, ale klient często nie ma czasu lub ochoty, by szukać innej. Kupi więc to, co ma przed nosem. Ustawiony w odpowiednim miejscu ekspozytor reklamowy sprawia, że umieszczone na nim dobra stają się zauważalne. Dzięki temu kupujący chętnie po nie sięgają.

Twoja wizytówka

Pośród dostępnego u Ciebie asortymentu znajdują się zapewne elementy szczególnie efektowne lub wyjątkowo interesujące. Inwestując w standy reklamowe i umieszczając na nich te dobra, zaprezentujesz się klientom z najlepszej możliwej strony. Pamiętaj, że przysłowiowe pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz. Jeśli zadbasz o to, by było ono jak najlepsze, łatwo odniesiesz sukces w biznesie. 

Ekspozytory reklamowe i ich potencjał
Ekspozytory reklamowe i ich potencjał

Jak wybrać stojak reklamowy?

Wybór standu powinien być dokładnie przemyślany. Kupując konkretny model, warto więc uwzględnić następujące kwestie:

  • lokalizacja i ilość wolnej przestrzeni – stojak nie może być wciśnięty pomiędzy inne elementy wyposażenia ani umieszczony w przypadkowym miejscu. Jego głównym zadaniem jest przyciąganie uwagi – musi się więc wyróżniać na tle reszty produktów,
  • materiał, z jakiego zrobiony jest ekspozytor reklamowy – powinien być dostosowany do charakterystyki i stylu Twojej oferty. W niektórych przypadkach wystarczy solidna tektura lub karton, w innych lepszym rozwiązaniem będą bardziej zaawansowane technologicznie tworzywa, np. kaszerowana mikrofala, 
  • jakość – jak już wspomnieliśmy, stojaki reklamowe są wizytówkami Twojej firmy. Warto zatem dołożyć starań, by były wykonane profesjonalnie, starannie i z dbałością o detale. 

Daj się zauważyć!

Kupując standy reklamowe, wymiernie zwiększasz swoją szansę na odniesienie sukcesu finansowego. Jeśli pragniesz dowiedzieć się więcej na ich temat albo zastanawiasz się, gdzie warto je kupić, odwiedź nas już dzisiaj (https://p11.pl/)! Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy Ci znaleźć rozwiązanie, które przyczyni się do rozwoju Twojej działalności biznesowej.

Ekspozytory reklamowe i ich potencjał
ekspozytor reklamowy

Zapraszamy do współpracy

Współpracujemy z agencjami reklamowymi, projektantami, architektami oraz indywidualnymi klientami.
Skontaktuj się z nami i poznaj najlepszą ofertę na rynku.

info@p11.pl
62 590 36 70
Drewniane zabudowy targowe prosto ze stolarni Litery 3D ze styroduru jako reklama Twojej firmy

Related Posts

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Bez kategorii

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Bez kategorii

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

Bez kategorii

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

  • Stoiska targowe Poznań
  • Stoiska targowe Warszawa
  • Stoiska targowe Kielce
  • Stoiska targowe Kraków
  • Stoiska targowe Łódź
  • Stoiska targowe Katowice
  • Stoiska targowe Wrocław
  • Home
  • O nas
  • Oferta
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Kontakt
  • Przetargi
  • Polityka prywatności