Stoiska targowe, reklamowe, promocyjne, projekty, zabudowa, ekspozytory - P11 Group
  • Home
  • O nas
  • Oferta
    • Maski ochronne
    • Osłony przeciwwirusowe
    • Reklama wizualna
      • Kasetony reklamowe
      • Litery 3D
      • Szyldy reklamowe
    • Stoiska targowe
      • Stoiska wyspowe
      • Stoiska szeregowe
      • Stoiska czołowe
      • Stoiska narożne
      • Montaż stoisk
      • Projektowanie stoisk
      • Systemy wystawiennicze
      • Ścianki reklamowe
      • Wyposażenie stoisk
    • Stoiska sklepowe
      • Projekt wyspy handlowej
    • Standy, ekspozytory
    • Stolarnia
      • Meble ekspozycyjne
    • Usługi CNC, cutter, laser, oklejarka
      • Usługi CNC
      • Usługi laser
    • Studio projektowe
    • Druk UV, latex, solvent
      • Druk UV
      • Druk lateksowy
      • Druk solwentowy
  • Sieci handlowe
    • Witryny sklepowe
    • Powierzchnie handlowe
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Blog
  • Kontakt
  • SKLEP
  • Dotacje
wyspy handlowe producent

Czym są wyspy handlowe i jak je zaprojektować?

Nowoczesna, atrakcyjna i wygodna zarówno dla sprzedawcy, jak i klienta – taka właśnie jest wyspa handlowa. Spotkasz ją w dużych galeriach – najczęściej jest umieszczona w głównych ciągach komunikacyjnych, co ułatwia dotarcie do niej osobom, które poszukują konkretnych produktów. Na czym polega fenomen takich stoisk i co powinien uwzględniać ich projekt? Zapraszamy do lektury!

Stoiska handlowe – wyspy sprzedażowe i usługowe

Warto podkreślić, że stoiska handlowe i wyspy nie służą wyłącznie do sprzedaży. Świetnie sprawdzają się w roli punktów usługowych – można realizować w nich szybkie naprawy telefonów i urządzeń mobilnych, dorabianie kluczy lub pakować prezenty. Przeważnie ustawia się je w pasażach, dużych sklepach lub centrach komercyjnych, gdzie każdego dnia przemieszcza się duża liczba potencjalnych klientów. Takie obiekty służą też jako informacja turystyczna lub miejsce obsługi interesantów. Wszechstronne wykorzystanie decyduje o niesłabnącej popularności takich punktów. Jednak – aby zapewnić komfort sprzedawcom i klientom – należy zadbać o odpowiedni projekt wyspy handlowej.

Co powinien uwzględniać projekt wyspy handlowej?

Istnieje kilka ważnych elementów, które powinna zawierać każda wyspa handlowa czy stoisko wolnostojące. Niezbędne są:

  • lada – musi być wystarczająco szeroka, aby umożliwiać swobodną wymianę produktów i pieniędzy lub dokumentów,
  • fotel dla osoby obsługującej punkt wraz z miejscem na kasę fiskalną, komputer i inne akcesoria wymagane do pracy,
  • szklane gabloty – zabezpieczają asortyment przed kradzieżą, jednocześnie zapewniając jego perfekcyjną widoczność, aby klienci mogli go bezproblemowo oglądać,
  • pojemne szafki – z uwagi na małe wymiary stoisk handlowych nie ma możliwości umieszczenia w nich zróżnicowanych towarów. Im większa przestrzeń do magazynowania sprzedawanych produktów, tym większa szansa, że odpowiedzą one na potrzeby konsumentów.
wyspy handlowe
stoiska handlowe wyspy
wyspa handlowa

Designerskie wyspy handlowe i stoiska wolnostojące

Producent tworzący wyspy handlowe powinien zadbać o ich atrakcyjny i schludny wygląd. Przeszklone gabloty wyglądają elegancko, a stylowe lady zachęcają do przeglądania eksponowanego asortymentu. Liczy się także dopasowanie stylistyczne do wymagań właściciela obiektu, w którym ma stanąć stoisko. Z tego powodu projekty wysp handlowych są wykonywane zazwyczaj na indywidualne zamówienie, aby odpowiadały na konkretne potrzeby inwestorów.

Chcąc mieć pewność, że obiekt będzie zachęcał klientów do podejścia, należy dbać o jego estetykę. Z tego powodu ważne jest wykorzystanie podczas produkcji materiałów odpornych na zabrudzenia i łatwych w czyszczeniu.

Wyspy handlowe – zalety

Dlaczego warto postawić na stoiska handlowe w formie wyspy? Wyróżniają się one szeregiem zalet użytkowych.

  1. Są łatwo dostępne – ustawione w pasażu lub ciągu komunikacyjnym zapewniają możliwość przyciągnięcia klientów pozornie zupełnie niezainteresowanych daną ofertą.
  2. Ich utrzymanie jest tańsze niż prowadzenie tradycyjnego sklepu – wybierając wyspę handlową, nie musisz wynajmować lokalu, dzięki czemu redukujesz koszty.
  3. Nie wymagają żmudnej aranżacji i czasochłonnego sprzątania – mniejszy metraż to brak konieczności inwestowania w wyposażenie oraz częste porządkowanie przestrzeni.
  4. Maksymalizują wygodę obsługi – pracownik w takim stoisku ma w zasięgu ręki wszystkie potrzebne materiały, co znacznie usprawnia kontakt z klientem.
  5. Są uniwersalne – można wykorzystać je zarówno w roli punktu sprzedażowego, jak i usługowego czy konsultacyjnego. Świetnie sprawdzają się również podczas różnego rodzaju targów i konferencji.

Nowoczesne stoiska i wyspy handlowe

Jeśli szukasz miejsca do prowadzenia małego sklepu lub lokalu usługowego, wyspy handlowe i stoiska wolnostojące mogą okazać się doskonałym wyborem. Jednak, aby spełniały swoją funkcję i przyczyniały się do rozwoju Twojego biznesu, zleć ich zaprojektowanie i wykonanie profesjonalistom. Doradzą oni najlepsze rozwiązania, wykonają wizualizację i dopasują projekt do indywidualnych wytycznych inwestora.

Zapraszamy do współpracy

Współpracujemy z agencjami reklamowymi, projektantami, architektami oraz indywidualnymi klientami.
Skontaktuj się z nami i poznaj najlepszą ofertę na rynku.

info@p11.pl
62 590 36 70
Jak przebiega montaż stoisk targowych? Jak projektować szyldy reklamowe?

Related Posts

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Bez kategorii

Jak zaprojektować wyspę sklepową?

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Bez kategorii

Projekt witryny sklepowej – co powinien uwzględniać?

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

Bez kategorii

Ścianki reklamowe i ich wykorzystanie

  • Stoiska targowe Poznań
  • Stoiska targowe Warszawa
  • Stoiska targowe Kielce
  • Stoiska targowe Kraków
  • Stoiska targowe Łódź
  • Stoiska targowe Katowice
  • Stoiska targowe Wrocław
  • Home
  • O nas
  • Oferta
  • Park maszyn
  • Realizacje
  • Kontakt
  • Przetargi
  • Polityka prywatności