Cechy dobrego stoiska handlowego typu wyspa

Powodzenie każdego biznesu, nawet najbardziej przemyślanego, w dużej mierze zależy od lokalizacji. Źle dobrany punkt lub nieodpowiednia ekspozycja mogą negatywnie wpłynąć na sprzedaż. Dlatego warto inwestować w stoiska handlowe typu wyspa, które są ważnym elementem galerii i marketów. Sprawdzają się także w czasie targów branżowych. Jakie mają zalety? Przeczytaj nasz wpis i przekonaj się o ich możliwościach!

Stoisko handlowe typu wyspa

Idealnie dopasowane

Przede wszystkim wyspy są zaprojektowane zgodnie ze wskazówkami inwestora. Mogą być:

  • proste, niezbyt kosztowne i stworzone według standardowego projektu,

  • nieco droższe, zindywidualizowane, zrealizowane na specjalne zamówienie. 

 

Zawsze są to stoiska dopasowane do konkretnych potrzeb danej firmy. Dzięki temu sprzedaż i oferowanie usług staje się prawdziwą przyjemnością. Trzeba jednak pamiętać o pewnych ogólnych zasadach. Jedną z nich jest prostota pojmowana jako wyposażenie stoiska tylko w to, co niezbędne. Wyspa ma ograniczoną przestrzeń, którą należy optymalnie wykorzystać. Poza tym istotne jest, by przy projektowaniu brać pod uwagę wymagania konkretnej branży. Przeszklona ekspozycja będzie idealna dla punktów sprzedaży, a szerokie lady sprawdzą się w przypadku firm nastawionych głównie na kontakt z klientem (biura podróży i nieruchomości, deweloperzy). 

Wiele zależy oczywiście od Twoich możliwości finansowych, ale nawet jeżeli decydujesz się na najprostszą wersję takiego stoiska, będzie ono świetną inwestycją. Nasza firma może pomóc Ci w realizacji własnego pomysłu, zaproponować jeden z wielu projektów, jakimi dysponujemy i pokazać jego wizualizację, lub stworzyć wyspę od podstaw, zgodnie z Twoimi sugestiami. Sprawdź naszą ofertę i dopytaj o szczegóły! 

Stoisko typu wyspa
Stoiska handlowe

Najlepsza reklama

Profesjonalnie wykonane wyspy tworzone są na zamówienie, więc kolorystycznie współgrają z logo i z barwami, z którymi kojarzona jest dana firma. Widoczne z daleka stanowią najlepszą reklamę. Przyciągają nowoczesnym designem i oryginalnymi dekoracjami, często w postaci neonów, iluminacji świetlnych lub różnego rodzaju elektronicznych gadżetów. Są nie tylko miejscem sprzedaży produktu czy usługi. Służą też promocji i zachęcają do tego, by przy nich przystanąć. Zaletą tych stoisk jest ich dostępność – można do nich podejść z każdej strony. Poza tym zarówno w galeriach handlowych, jak i na targach wyspy mają świetną lokalizację. Zazwyczaj znajdują się w ruchliwych przejściach. Tego typu inwestycja ma więc duże szanse powodzenia. Do sukcesu konieczna jest jeszcze odpowiednia ekspozycja i otwartość na klienta. Nie można też zapomnieć o funkcjonalności. 

Komfortowa przestrzeń

Aranżując stoisko handlowe, trzeba skupić się przede wszystkim na jego przeznaczeniu. Nie można jednak zapominać o tym, że jest to miejsce pracy dla kogoś, kto w obrębie wyspy będzie spędzał codziennie wiele godzin. Projektując taką przestrzeń, należy wziąć pod uwagę:

  • komfort pracowników,

  • ich wygodę w obsłudze klientów, 

  • możliwość łatwego nawiązania kontaktu z osobami zainteresowanymi konkretnymi produktami lub usługami. 

Dobrze wykonana wyspa jest więc miejscem pod każdym względem przyjaznym, do którego wraca się z przyjemnością. Jest atrakcyjna wizualnie, ale też praktyczna, a jej konstrukcja sprzyja prowadzeniu danej działalności. Poza tym musi być bezpieczna i składać się z elementów, które nie zagrażają zdrowiu lub życiu pracowników ani konsumentów. 

Wiele możliwości

Warto dodać, że zaletą stoisk handlowych typu wyspa jest ich mobilność. Nie są one przytwierdzone do podłoża. Jeżeli zostały dobrze skonstruowane, szybko się je montuje i demontuje. Daje to wiele możliwości, dzięki którym możesz rozwijać swój biznes w dowolnym miejscu. Polecamy je zarówno tym, którzy dopiero rozpoczynają działalność, jak i doświadczonym przedsiębiorcom. Tego typu „filia” w galerii handlowej może znacząco wpłynąć na dochody i popularność Twojej marki. Doskonale dopasowana do potrzeb firmy pozwala otworzyć się na nowych klientów, a w przypadku targów pozyskać kontrahentów.

Zapraszamy do współpracy

Współpracujemy z agencjami reklamowymi, projektantami, architektami oraz indywidualnymi klientami.
Skontaktuj się z nami i poznaj najlepszą ofertę na rynku.